vineri, 23 mai 2008

ehe....dupa o luuunga si motivata absenta( am avut si eu teze c sai faci? :D ) am vazut un coment de l un foarte bun si foarte vechi prieten, l partea cu oras curat, oras bogat...si va rog sa il cititi pt ca ce zioce el akolo...e pur adevar...vom comenta mai apoi putin ce scrie akolo :
==>> 'e greu sa fii civilizat,sa arunci gunoaiele la cos si sa rezisti tentatiei de a arunca ambalajul unei ciocolate pe geam atunci cand conduci, dar atunci se pune intrebarea: nu-i asa ca te deranjeaza cand mananci daca cineva de langa tine fumeaza trabuc de foi si iti vine mirosul acela cumplit de veceu in nas?sau dimineata cand te trezesti cu o femeie langa tine ce faci? o saruti sau te speli intai pe dinti si eviti o situatie penibila? nu-i asa ca te deranjeaza in autobuz cand se aseaza langa tine un idiot care inca nu a inteles notiunea de dus? si se poate continua pe linia asta la nesfarsit...ideea este ca daca toate cele de mai sus te deranjeaza atunci considera ca ambalajul,sau muicul de tigara sau sticla de bere sau prezervativul folosit au fix acelasi impact asupra oamenilor pe care il are mirosul acela ascutit de transpiratie sau de toaleta "ecologica" asupra ta...asa ca,hai sa ne gandim putin...inchei aici si ma ridic ca sa arunc sticla de cola pe care tocmai am terminat-o la gunoi...have fun...'

ei?...cv adevar in treaba asta?normal..mai mult decat crezi. eu spre exemplu m'am dus l medic zilele trecute si dpa lungi si inevitabile asteptari , cand ne era si noua randul, apare un nene cu baiatul sau, caruia nu numai lui ii rea necunoscut conceptul de dush, dar si baiatului, ceea ce ma duce l concluzia ca treaba asta tine putin si de educatie si nu numai d asa zisul 'spirit civic', 'ingrijire corporala' and so on...
dar sa nu devin prea serioasa, caci starea mea de sanatate este mult prea precara pt a fi serioasa, ca sa ma binedispun, ma'am uitat p youtube...eh..akolo este taramul tuturor posiblitatilor...dar aia ij urmatoarea postare...
pana atunci, obisnuita intrebare: CAND AI FACUT ULTIMA OARA DUSH?si nu ma refer strict l sensul propriu... think about it...take a second...
in sfarsit,sa bloguim sub dush...p data viitoare...

2 comentarii:

xantipa spunea...

fain postul ;)la mai multe !

Lil'MissSunshine:* spunea...

nasol...