vineri, 23 mai 2008

'Sustineti muzica cu mesaj!'

nu m'am putut abtine si a trebuit sa devin si serioasa si am adoptat putin indemnul lui Paco: Sustineti muzica cu mesaj!
dar pentru amatorii de gen si cunoscatori, voi face cunoscuta o piesa care la mine in playlist e pe repeat de doua zile de cand am dat de ea...
salutari Paco! Jah bless!!!

pt cei interesati si alte recomnadari ... chocolatte_johanna@yahoo.com
ah! era sa uit! intrebarea d azi e: CAND AI ASCULTAT ULTIMA OARA MUZICA CU MESAJ SI CARE ESTE EA?
sa bloguim...cu mesaj :D :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

si mie imi place muzica cu mesaj.
si glumind putin, dupa cum zicea tudor chirila, "muzica cu mesaj...adik daca dai un sms la 1422, primiti un sms inapoi. asta inseamna muzica cu mesaj"
la multe articole interesante iti doresc.

wilde'n free spunea...

sigur sigur... tu si c(l)ody va faceti publicitate pe blogu` meu sarac shi tocmai nascut... da i frumos? :) oricum trebe sa spun ca titlurile tale is mult mai serioase decat aberatiile mele... decat viitoarele mele aberatzii :P

Lil'MissSunshine:* spunea...

=)) viitoarele aberatii...dragutz... la asta nu mas fi gandit.. :D iar faza cu muzica cu mesaj... =)) been there...done that ;)