sâmbătă, 12 aprilie 2008

oras curat, oras bogat :-?

eh si uite k mi'am facut si eu datoria civica, si am mers la curatenie cu toata 'crema orasului':HCC-u' nenea Hava&co and so on..si uite c am aflat:
1.nu e frumos saarunci p jos!
2. nu e frumos sa arunci p jos in santurile cetatii pt k intr'adevar suntun monument istoric, pe care se presupune k noi il promovam...
3.nu e frumos sa arunci in santurile cetatii urmatoarele:
-haine(incaltaminte, accesorii, pantaloni, camasi...)
-ex-alimente(nu vreti sa stiti)
-ambalaje ale viciilor oamenilor(pachete goale de tigari, sticle etc.)
-dovezi ale 'instinctului primar' al oamnilor...(va dati si voi seama :">) s.a.m.d. ...
4:dupa ce faci o chestie de genu, nu numai k primeste o nota mare l 3 materii :D , dar si ca primesti niste placinte absolut delicioase si sucuri cat sa te saturi :D (pt asta multumim lu' nenea Hava, ca jumate din noi eram flamanzi de'a dreptu' :D)
dar trista concluzie care am tras'o la sfarsit, a fost ca, tot noi suntem cei care ne batem joc de ce avem in jur..si e trist
dar sa nu fim suparati k na, ca romanu' facem haz de necaz, o sa ne dam seama k eu personal m'am distrat in draci, si am si facut o treaba faina...am imbinat utilul cu 'placutul' =))
si intrebarea obisnuita: CAND AI FACUT CV BUN PT SOCIETATE SI PT MEDIUL INCONJURATOR? , intr'adevar o intrebare mai serioasa decat cele care le pun d obicei, dar... c'est la vie...
sa bloguim in curatenie :D
ah! era sa uit, noroc k exista optiuni de editare :D
la sfarsit ma chinuiam cu o ciokolata si cu 2 sucuri :D

Un comentariu:

nosferatu25 spunea...

e greu sa fii civilizat,sa arunci gunoaiele la cos si sa rezisti tentatiei de a arunca ambalajul unei ciocolate pe geam atunci cand conduci, dar atunci se pune intrebarea: nu-i asa ca te deranjeaza cand mananci daca cineva de langa tine fumeaza trabuc de foi si iti vine mirosul acela cumplit de veceu in nas?sau dimineata cand te trezesti cu o femeie langa tine ce faci? o saruti sau te speli intai pe dinti si eviti o situatie penibila? nu-i asa ca te deranjeaza in autobuz cand se aseaza langa tine un idiot care inca nu a inteles notiunea de dus? si se poate continua pe linia asta la nesfarsit...ideea este ca daca toate cele de mai sus te deranjeaza atunci considera ca ambalajul,sau muicul de tigara sau sticla de bere sau prezervativul folosit au fix acelasi impact asupra oamenilor pe care il are mirosul acela ascutit de transpiratie sau de toaleta "ecologica" asupra ta...asa ca,hai sa ne gandim putin...inchei aici si ma ridic ca sa arunc sticla de cola pe care tocmai am terminat-o la gunoi...have fun...