marți, 1 aprilie 2008

1 aprilie...

as dori sa incep prin a'mi scuza absentele nemotivate si sa imi revin la ale mele postari de toate zilele....
si ca orice blogger care se respecta, tre' sa scriu si eu de 1 Aprilie, nu?
he he he...io personal urasc ziua asta...nuj dc, dar niciodata nu mia placut...glume proaste, unele reusite, dar tot proaste sunt, vreme nasoala, ca de cand ma tin minte a fost urat de 1 aprilie, multa lume cu care nu ai ici o legatura iti face o farsa de parca am fi buni prieteni, colegi de regiment and so on..desi, trebuie sa recunosc, azi a fost o chestie dragutza totusi cu un coleg. nu a fost farsa, da a fost funny - indiciu: ou, balon, maini, pleoshk! :D ...si apropo de funny, tin sa imi cer scuze pt gluma mea PROASTA facuta Anei si Mihaelei :D da chiar a fost funny.. =))
dar avand in vedere k avem referate de facut si site-uri de upgrade-at...pun intrebarea: C GLUAM PROASTA AI FACUT ASTAZI? sau cel putin in ultima vreme... peace..and blog well :D

Niciun comentariu: