joi, 20 martie 2008

pt cititorii mei fideli :*

in momentul in care am postat treaba asta, eram la scoala. si va voi cita o conversatie dintre doua colege:
andreea:uuu, sa mai pui cv pe blog ca in fiecare zi citesc!
dana:si io! mai ales la faza cu tanar si nelinistit...
andreea:si io mam uitat la tanar si nelinistit mai acu cativa ani...da serios, nu mai pui nimic pe blog?
io:ba da, numa ca n'am avut vreme sa pun...
andreea:deci l'am citit si eu si imi place de numa, parac ma relaxeaza asa...si chiar daca ai greseli de ortografie io tot citesc. si mami a citit si i'a placut....
io:serios?!
andreea:io am intrat prima pe blog!
dana:ba nu!io am intrat prima pe blog!

si asa mai departe...ideea era ca mi se pare ciudat ca lumea vrea sa mai auda de mine chiar daca sunt noua in toata treaba asta. si chiar acujm in moment ce scriam, dana imi zice:nu te mai lauda,tu!!!!!
asa ca in bunul stil chocolatian intreb: OARE MA LAUD?si mai exact: AM MOTIVE SA MA LAUD?...
sa bloguim sanatosi..pe mai tarziu...
ah!si multumesc.. :D

3 comentarii:

Eu spunea...

da si acuma ai spune ca nu e aroganta e destin :)) stii tu cine is :))

Eu spunea...

NU e AROGANTA E DESTIN :))

Lil'MissSunshine:* spunea...

creatzooooooooo :**:*:*:* si nu...nu e aroganta..e destin.. =))