vineri, 21 martie 2008

discutii...discutii.....

tema de astazi este colegi care se suporta...sau nu? :D
de ce?pai simplu..ma gandeam azi, ca sa zic asa, si da...spre surprindere unora chiar gandeam!!!...revenind, ma gandeam la unele persoane care pur si simplu nu se suporta!sa luam ca exemplu...o fata si un baiat.u follow? ok ca sa va lamuresc putin cum sta treaba o sa le fac o mica descriere:
EL:sictiricos asa...mai cv ca duffy duck, shod, de treaba baiatu, zice in fata ce are de zis...la distractie super ok!!! vesnic si irecuperabil indragostit de
EA:cumintzica, da' genu ala pervers de cumintzica, dragutza rau, cu o indiferenta care o face sa fie si mai dragutza si parca sa te atraga si mai mult...stiti voi..ca tipele bune din telenovele...
ei, acum ca ati reusit probabil sa va faceti o idee despre ei, asa ca incercati sa va imaginati o discutie intre ei...ah!am uitat sa precizez cv...EA nu il suporta pe EL... :D
deci, discutia:
EL:d ce te uiti la foaia mea? (daduseram lucrare si ne adusese notele)
EA:era pe jos si am ridicat-o...
EL:si ce mai zici?
EA:ce te intereseaza pe tine? >:P
EL:intrebam numa asa...doar suntem colegi...
EA:draga, daca suntem colegi aia nu inseamna ca trebuie sa si vb...
si asa mai departe... =)) deci asta vad eu in fiecare zi... de 3ani de zile...si ma gandesc...oare de e fata asa rea?oare de c o mai place baiatu?
dar ca sa nu mai lungesc toata povestea, ma limitez la a zice ca multa lume s'ar putea sa isi dea seama despre cine e vorba, multa lume nu. neva' mind...ideea e urmatoarea:gandestete bine pe cine nu suporti si la motivele pt care nu il/o suporti, si intrebarea mea este urmatoarea:PE CINE NU SUPORTI U? sa bloguim si sa ne intelegem bine...

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai avand in vedere ca sunt cu tine in cls nush despre ce colegi e vb.eu una nu ma regasesc (si cum eu ma cert cu toti) :)) sau nu ai vrut sa fie chiar pe fatza :)):*