duminică, 16 martie 2008

chef....oboseala...

aseara am fost la un majorat.la care m-am simtit foarte bine de altfel...LA MULTI ANI LAURENTIU!SA NE TRAIESTI!dar s-au intamplat multe pakolo, printre care am aflat si eu ca exista un stil de freestyle pe care nu lam mai vazut in viata mea(n.a. cu asta ma ocup :D), ca tortul de ciocolata intotdeauna o sa fie mai bun decat cel cu frishk, si ca daca iti suni prietena sa faci mijto de ea impreuna cu pers de la chef, o sai faci cu mana din mers... da viata e frumoasa...vinu' a fost bun...distractia cat cuprinde...dar ca sa continui 'traditia' vorba de astazi u o sa vo dau eu...va ls sa vo alegeti si comentam pe tema ei...desi nu ma pot abtine: MAJORATELE TARI SE TERMINA INTOTDEAUNA CU CEARTA CUIVA. LA CATE MAJORATE TE'AI CERTAT CU CINEVA? jah bless..sa bloguim sanatosi! :D

Niciun comentariu: