sâmbătă, 27 septembrie 2008

formidabil...

m-am gandit sa nu mai postez nimic pe blog, din diverse motive si considerente, dar am ramas un cititor al altor bloguri...
cu stupoare am dat peste un blog, care face parte din multe altele cu tenta nazista(diferenta e ca asta nu are tenta...e nazist de-a dreptul)

pe langa faptul ca promoveaza rasismul si discriminarea on all grounds, promoveaza nazismul, ceea ce ma face sa dezaprob complet...nu stiu cat de mult conteaza parerea mea, dar acestea sunt liberati de exprimare pe care le ofera internetul si asupra carora nu se poate aplica nici un fel de sanctiune(din pacate)...

ca o persoana care are catusi de putin o oarecare capacitate de gandire, si care face catusi de putin distingere intre bine si rau, cu riscul de a promova blogul, va rog sa cititi si sa-mi spuneti voi daca voua vi se pare normal

http://whitepower-whiterevolution.blogspot.com/

si de aici intrebarea: ii sustineti opiniile sau le condamnati?

               sa bloguim sanatosi si liberi in gandire

2 comentarii:

WhiteRevolution spunea...

O sa-ti primesti ce meriti jeg mixat ! E promis lucrul asta. S-a intalnit munte cu munte dar barem om cu om/oameni ;) , nu te baga unde nu trebuie pentru ca o sa ai de suferit , ai dat dovada ca nu esti alba te-a mancat in cur , acuma ramane de vazut ce se va intampla ;)
NS can never be silenced.

Lil'MissSunshine:* spunea...

ce mai faaaaci ma?... iti zic sa te relaxezi, ca e mai sanatos......... ;) ideea e ca e gresit ce promovati voi... ;)