vineri, 25 iulie 2008

Interviu Rime'Zic ...dupa lansare

Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 4:56:51 PM): Rime'zic...16 ani...te'ai numi un copil minune al hip hop-ului?
RimeZic tacut: nu....eu sunt simplul RimeZic al hip hop-ului!
Lil' Miss Sunshine :* : de ce te'ai apukt de muzica?...
RimeZic tacut : era refugiul care mi-l doream de mult!!si acum 5 ani am zis k pote asa voi continua!
Lil' Miss Sunshine :* : motivele tale personale pt care iti doreai refugiu, se pot vedea in anumite piese, corect?
RimeZic tacut : da
RimeZic tacut : dak stam sa o luam
RimeZic tacut : pe partea mea
RimeZic tacut : yo tot ceea ce compun compun knd am starea potrivita
RimeZic tacut : din kauza problemelor au aparut
RimeZic tacut : 'O singura dorinta'
RimeZic tacut : 'Confuz' cu tagg si kafu
RimeZic tacut : 'Suflet inchis' (eram indragostit)
RimeZic tacut (: 'Suflet pierdut'
Lil' Miss Sunshine :* : banuiam
RimeZic tacut : si altele!
Lil' Miss Sunshine :* : si apropo de kafu....influenta lui e mai mult decat evidenta in stiluil tau de a canta...in c altcv te'a mai influentat?
RimeZic tacut : am fo influentat si negativ si pozitiv
RimeZic tacut : am avut perioade in kre scriam texte
RimeZic tacut : de rupeau pamantu
RimeZic tacut : sacrificii pt hip hop
RimeZic tacut : si periode ma salbute
Lil' Miss Sunshine :* : don't u all....
Lil' Miss Sunshine :* (: trecand de la una la alta, cum ti s'a parut tie lansarea ta?
RimeZic tacut : knd am creeat interludiu
RimeZic tacut : yo zik....k a fost ok
RimeZic tacut : infara faptului
RimeZic tacut : k mi sa rupt me gatu la a 3-a piesa
RimeZic tacut : si am km dat kicks
Lil' Miss Sunshine :* : da...
RimeZic tacut : da norok cu cainele
RimeZic tacut : kre a remediat treaba
Lil' Miss Sunshine :* : al catelea concert live e pt tine?
RimeZic tacut : nush
RimeZic tacut : exact
RimeZic tacut : au fo multe
RimeZic tacut : si numa life kant
Lil' Miss Sunshine :* : nu te contazic, pt ca nimeni nu s'a plans pana acum de asta...
Lil' Miss Sunshine :* : sa discutam de colaborari
Lil' Miss Sunshine :* : de pe album si din trecut...
Lil' Miss Sunshine :* : cu cine ai avut?
RimeZic tacut : pai in trecut am colaborat cu kafu
RimeZic tacut : cu kare am colaborat si aqm
RimeZic tacut : si o sa mai colaborez
RimeZic tacut : a fost apocalips din timisoara
RimeZic tacut : cu bufu - cluj
RimeZic tacut : rosh'k - alba
RimeZic tacut : tagg - alba
RimeZic tacut: phossillah, maiccec - bucuresti
RimeZic tacut : flaow
RimeZic tacut : ce-l cu beatbox
RimeZic tacut : am mai kantat life
RimeZic tacut : cu cenzura
RimeZic tacut : cu dj shortez
RimeZic tacut : si kred
RimeZic tacut : flow - bucuresti
RimeZic tacut : nu am zis de lexuu
RimeZic tacut : am mai colabortat
RimeZic tacut : q arthur
RimeZic tacut : parpalak
RimeZic tacut : mady (n.a. : o voce excelenta ...credetima pe cuvant k am cantat cu ea ;)
Lil' Miss Sunshine :* : cum ti sa parut publicul?
RimeZic tacut : foarte ok
RimeZic tacut:
RimeZic tacut : dar dak esa qm am organizat era mult mai ok. gresale mea si a mixerului k o fo prea incet. dar a fo ok...
RimeZic tacut : ms mult cainele
Lil' Miss Sunshine :*: multa lume a comentat la sfarsit, cand 'am intrebat, ce parere au avut. astia sub 18ani: da a fost mijto cainele....si cumicu....astia peste: frate...nu mai sunt partyurile ce erau...cum comentezi ultima afirmatie?
RimeZic tacut : plm
RimeZic tacut : sunt mai buni k me
RimeZic tacut : si kainele si cumicu
RimeZic tacut : o fac de mai mult timp
Lil' Miss Sunshine :* : aia da...aici se pune si problema de experienta..
RimeZic tacut : si nu numai
RimeZic tacut : la me e primu album
RimeZic tacut : la cumiu e al 3lea
RimeZic tacut : si plm
RimeZic tacut : conteeza
Lil' Miss Sunshine :* : si aiai nu se numeste experienta?
RimeZic tacut : ba da!
RimeZic tacut : dar e vb si de fanii adunati in urma celor 3 albume
Lil' Miss Sunshine :*): iar despre partea cu party-urile care nu mai sunt la fel de bune ?
RimeZic tacut : asa
RimeZic tacut : nu sunt la fel de bune!!!
RimeZic tacut : sunt mult mai bune
Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 5:23:38 PM): saracu de tine....
RimeZic tacut (7/25/2008 5:23:46 PM): ?!!??!?
Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 5:24:00 PM): acu 3 4 ani s vi l un hh party....
Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 5:24:02 PM): hehe...
Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 5:24:05 PM): ma rog...
RimeZic tacut (7/25/2008 5:24:20 PM): am fo aqm 4-5 ani la hip hop partu!
RimeZic tacut (7/25/2008 5:24:29 PM): si nu erau asa qm is acum
RimeZic tacut (7/25/2008 5:24:34 PM): foarta multa lume
RimeZic tacut (7/25/2008 5:24:38 PM): s-a ridikt
Lil' Miss Sunshine :* (7/25/2008 5:24:53 PM): da...clar...atunci nu veneau fate d 14 ani cu par tapat si fusta scurta...
RimeZic tacut (7/25/2008 5:25:11 PM): nu veneau
RimeZic tacut (7/25/2008 5:25:19 PM): numa cunoskatori
RimeZic tacut (7/25/2008 5:25:26 PM): dar erau 40 de oameni
Lil' Miss Sunshine :* : acum e deja in trend s mergi l party...nu conteaza de care...
RimeZic tacut : kchiar dak oamenii aia nu au habar nici makr de cele 4 elemente
RimeZic tacut : dar e lume
Lil' Miss Sunshine :* : da...dar aveai un public calumea...
RimeZic tacut : si aqm am avut publik
RimeZic tacut: klumea
RimeZic tacut: apt k au fo si cei cunosktori
RimeZic tacut : si ink 150 de oameni
Lil' Miss Sunshine :* : da...cativa....
RimeZic tacut : kre au dat din kp in fazta me
Lil' Miss Sunshine :* : comentarii legate de aseara?
RimeZic tacut : singuru comentariu il am despre me
RimeZic tacut : dak ma lasa fratimui sa beau kt am vrut
RimeZic tacut : nu ma incurkm
RimeZic tacut : da asa
RimeZic tacut : k am baut 6 beri
RimeZic tacut : k orbi
RimeZic tacut : m-am incurkt
RimeZic tacut : asta e
RimeZic tacut : se mai intampla si la kse mai mari
Lil' Miss Sunshine :* : sa zicem k te iarta lumea k na...e lansarea ta..
RimeZic tacut : sa speram!
RimeZic tacut : orqm scuzele
RimeZic tacut : sunt cerute
Lil' Miss Sunshine :* : dar sincer...sunt taaare curioasa s te vad peste vro 4ani...
RimeZic tacut : asteptam raspunsu
RimeZic tacut : sper sa ne intalnim
RimeZic tacut : yo sincer nu ma vad
RimeZic tacut : la tv
RimeZic tacut : yo ma vad
RimeZic tacut : in subteranu meu
RimeZic tacut : facand rapp

eh...cam asta a fost... parerile publicului, l urmatoarea postare... si in caz ca va intereseaza albumul.. check out rubrica 'Sunshine recomanda'... si intrebarea d astazi: CARE E PAREREA TA DESPRE HIP HOP PATY-URILE DIN ZIUA DE AZI?...
pana l urmatoarea postare s bloguim...p ritm d rapp... ;)

Niciun comentariu: